zondag 24 oktober 2010

Eyeko lakjes

Hallo mensjes! ^^

Ik heb vorige week donderdag of vrijdag wat lakjes besteld op Eyeko.com.
Dit is een merk uit Londen, supercute!
Ik zal even een linkje neer zetten dan kunnen jullie zien wat ik besteld heb!

http://www.eyeko.com/eyeko-polish-cult-classics-p-89.html

Het zijn zeg maar 5 lakjes:
Vintage Polish; een turquiose kleur, leuk voor feestjes en zomerdagen.
Cosmic Polish; deze is gewoon leuk ^^
Nude Polish; ik weet niet of deze mooi bij mijn huid past maar hij is wel mooi.
Indigo Polish; ik wil al heeeel lang een donkerblauwe en ja hoor: dit is 'm!
Lilac Polish; lila is mooooii!

Deze set van 5 lakjes kost 15 euro (!!!), super cheap!
Het enige nadeel is dat ik ze nog niet binnen heb.
Morgen zullen ze wel komen!
Er komen vast wel reviews van de lakjes komen.

Kus,
Birgit







Geen opmerkingen:

Een reactie posten